luni, 18 octombrie 2010

S-a lansat noul site www.saptamanamedicala.ro


wwww.saptamanamedicala.ro


După 5 ani de apariţie neîntreruptă,



Săptămâna Medicală este acum şi pe net!




Fără să-şi diminueze sau schimbe ceva în sistemul de distribuţie, orientat către farmacii, unităţi medicale private şi spitale de stat, publicaţia iese de luna aceasta şi pe net. Aceasta va însemna un plus de cititori şi toate avantajele aduse de sistemul de publicaţie online.



În cei 5 ani de apariţie au scris în revistă peste 200 de medici de diferite specialităţi, mulţi apărând cu articole aproape fără întrerupere. Subiectele abordate nu sunt „impuse”, sunt cele despre care ei înşişi au constatat la cabinet necesitatea unei mai bune informări a pacienţilor. Acum, fiind încărcate pe site-ul revistei, toate articolele fiecărui autor pot fi citite in ordinea apariţiei şi, la fel de important, pe acelaşi subiect medical pot fi selectate toate articolele apărute în revistă.



Deci, selecţia articolelor poate fi făcută după număr ediţie, rubrică, autor sau cuvânt cheie după care se dă căutare, care poate fi un termen medical, o specialitate medicală, nume de unitate medicală sau chiar strada pe care se găseşte aceasta.



Aplicaţia de altfel permite o rapidă şi fină selecţie pentru obţinerea unui grupaj de medici sau unităţi medicale după criterii diferite: judeţ, localitate, tip unitate, specialitate medicală, grad profesional, ştiinţific, didactic sau de cercetare medicală.



Promitem că având acum un instrument atât de performant, mai departe şi conţinutul site-ului va fi permanent îmbogăţit şi actualizat. Sperăm ca acesta să fie de real folos atât personalului medical din Bucureşti şi din ţară cât şi mai ales publicului larg, interesat de informaţie şi consiliere medicală de calitate, veridică, credibilă, din cele mai competente surse, înaintea vizitei propriuzise la medic, pentru care revista militează permanent.



Redacţia Săptămâna Medicală




2 comentarii:

Anonim spunea...

super

Allison Howarts spunea...

Buna ziua! După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, s-a despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, mi-am dorit atât de mult înapoi din cauza dragostei pe care o am pentru el, l-am implorat cu tot, Am făcut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat prietenei mele problema mea și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care m-ar putea ajuta să fac o vrajă pentru a-l aduce înapoi, dar eu sunt genul care nu a crezut niciodată în vrajă, nu am avut de ales decât să încerc, am a trimis vrăjitorului prin poștă și mi-a spus că nu este nicio problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a făcut vraja și, surprinzător, în a doua zi, era în jurul orei 16. M-a sunat fostul meu, am fost atât de surprins, am răspuns la apel și tot ce a spus a fost că îi pare atât de rău pentru tot ce s-a întâmplat încât a vrut să mă întorc la el, că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și m-am dus la el, așa am început să trăim din nou fericiți împreună. De atunci, mi-am promis că oricui cunosc care are o problemă de relație, aș fi de ajutor acestei persoane, trimițându-l la singurul vrăjitor real și puternic care m-a ajutat cu propria mea problemă. e-mail: ogagakunta@gmail.com îi poți e-mail dacă ai nevoie de ajutorul lui în relația ta sau în orice alt caz
1) Vrăji de dragoste
2) Vrăji de dragoste pierdută
3) Vrăji de divorț
4) Vrăji de căsătorie
5) Vraja de legare.
6) Vrăji de despărțire
7) Alungați un Iubit trecut
8.) Vrei să fii promovat în biroul tău/ Vraja loteriei
9) vrei să-ți mulțumești iubitul
Contactați acest om grozav dacă aveți vreo problemă pentru o soluție de durată
ogagakunta@gmail.com