„Campania „Şansă la viaţă, şansă la noi amintiri” are drept scop creşterea numărului de copii operaţi, prin depistarea precoce a malformaţiilor cardiace congenitale şi prin efectuarea intervenţiilor la momentul optim. Pentru ca demersurile de amenajare a blocului operator să înceapă cât mai repede, Procter & Gamble a donat deja Spitalului “M.S. Curie” suma de 600.000 RON. Speram ca valoarea totală a donaţiei, la sfârsitul campaniei, să fie de minim 1,2 milioane RON, similară donaţiei de anul trecut de la Târgu-Mureş”, a declarat Olivia Ciubotariu, Specialist Relatii Externe la P&G.
În România există o singură clinică specializată în chirurgie cardio-vasculară pediatrică: Institutul de Boli Cardiovasculare şi Transplant din Târgu-Mureş (IBCvT). Institutul ar trebui să facă faţă celor 900 de copii care trebuie operaţi în primul an de viaţă, dintre cei 1000-1200 care se nasc anual cu malformaţii cardio-vasculare grave. Din păcate, capacităţile existente permit operarea în ţară, în fiecare an, a doar aproximativ 300 de copii.
Din acest motiv, Procter&Gamble a decis ca şi ediţia din acest an a campaniei “Şansă la viaţă, şansă la noi amintiri” să sprijine cauza copiilor cu malformaţii cardiace. Decizia privind sprijinirea proiectului de la Spitalul “M.S. Curie” a avut în vedere faptul că Spitalul Clinic de Urgenţa pentru Copii este unul dintre cele mai mari spitale de pediatrie din ţară, are infrastructură de cardiologie pediatrică (terapie intensivă neonatală, compartiment cardiologie pediatrică) şi a demarat la începutul acestui an o campanie, împreună cu Asociaţia “Inima copiilor” şi Liana Stanciu, pentru realizarea infrastructurii necesare unei secţii de cardio-chirugie pediatrică.
“La Spitalul “M.S. Curie” sunt examinaţi anual, pe profil cardiovascular, aproximativ 1.500 de pacienţi, iar numărul cazurilor noi de malformaţii cardio-vasculare depistate este în jur de 250-300/an. Spitalul deţine un corp de clădire care poate fi dedicat înfiinţării unei secţii de chirurgie cardio-vasculară. Prin intermediul campaniei “Şansă la viaţă, şansă la noi amintiri” şi cu ajutorul Ministerului Sănătăţii, sperăm să putem înfiinţa această secţie şi să avem curând şi o echipă de specialişti dedicată.Pe parcursul anului ne dorim să putem opera peste 200 de cazuri.”, a declară dr. Cătălin Cîrstoveanu, şeful secţiei de Terapie Intensivă Neonatală de la Spitalul “Marie Curie”.
Campania “Şansă la viaţă, şansă la noi amintiri” se bucură de sprijinul Ministerului Sănătăţii care finanţează, de asemenea, Spitalul Clinic de Urgenţă pentru copii “M. S. Curie” cu suma de 2.796.000 lei, pentru achiziţionarea de aparatură medicală, conform Ministrului secretar de stat Aurel Nechita.
Site-ul http://www.sansalaviata.ro/ vine în sprijinul părinţilor cu informaţii despre malformaţiile cardiace la copii şi modalităţile prin care pot fi corectate.
Despre campania “Şansă la viaţă, şansă la noi amintiri”
Ediţia 2008 a campaniei “Şansă la viaţă, şansă la noi amintiri”, a contribuit la dotarea unui al doilea bloc operator la Institutul de Boli Cardiovasculare şi Transplant din Târgu-Mureş (IBCvT) şi la specializarea în cardiologie intervenţională, in Elveţia, a unui medic de la IBCvT. Pentru că nu toţi copiii cu malformaţii cardiace ajung în timp util la Târgu Mureş pentru a fi salvaţi, Procter & Gamble a hotărât să susţină şi în acest an această cauză prin sprijinirea proiectului de la Spitalul “M. S. Curie” din Bucureşti.
Produsele Procter&Gamble, participante la ediţia din 2009 a campaniei, care se desfăşoară între 2 septembrie-30 noiembrie, sunt: Ariel, Bonux, Tide, Lenor, Fairy, Mr Proper, Pampers, Pampers Wipes, Always, Wash&Go, Head&Shoulders, Pantene, Gillette blades&razors şi Blend a med. Toate produsele participante vor fi marcate corespunzător în magazine, cu însemnele campaniei.
Site-ul http://www.sansalaviata.ro/ vine în sprijinul părinţilor cu informaţii despre malformaţiile cardiace la copii şi modalităţile prin care pot fi corectate.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu